W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

Wywóz odpadów komunalnych typowych i nietypowych.

PL-Bydgoszcz: Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego

2006/S 151-163333

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi


SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
 I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:  
Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 1, PL-85-011 Bydgoszcz. Tel.  +48 52 348 16 00. E-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl. Faks  +48 52 348 16 07.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej:
www.adm.com.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
 I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:  
Inne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)
OPIS
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:  
Wywóz odpadów komunalnych typowych i nietypowych.
 II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:  
Usługi.
Kategoria usług: nr 90.
Główne miejsce świadczenia usług: Nieruchomości zarządzane przez ADM Sp. z o.o.
 II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
 II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
 II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):  
Wykonanie usługi polegającej na:
1) Wywozie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w pojemniakch i kontenerach - kod: 20 03 01
2) Selektywnej zbiórce odpadów w specjalnych pojemnikach:
- Odpadów opakowaniowych z papieru i tektury - kod:15 01 01
- Odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych - kod: 15 01 02
- Odpadów opakowaniowych ze szkła - kod: 15 01 07
- Odpadów opakowaniowych z metali - kod: 15 01 04
3) Wywóz nieodpłatny gromadzonych selektywnie odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 oraz baterii o kodach 20 01 33*, 20 01 34
4) Wywóz zwłok zwierząt (koty, psy , ptaki) - kod: 02 01 82
5) Wywozie śmieci nietypowych w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Bydgoszczy, osób fizycznych, które są zarządzane przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
 II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  
90000000, 90315300, 90121310.
 II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  
Nie.
 II.1.8)
Podział na części:  
Tak
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
 II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:  
Nie.
 II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
 II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:  
5 993 565 PLN.
 II.2.2)
Opcje:
 II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:  
Okres w miesiącach: 36 (od udzielenia zmówienia):

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:  
zadanie 1 - 20000 zł,
zadanie 2- 25000 zł,
zadanie 3 - 20000 zł,
zadanie 4 - 3000 zł.
 III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:  
Wynagrodzenie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury.
 III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
 III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
 III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
2) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
3) Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.
4) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Stan prawny - wymagane dokumenty:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych z obszaru Miasta Bydgoszcz (odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3, 4) wydane przez Prezydenta Bydgoszczy.
Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wymienionych w "Wykazie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne przewidzianych do zbierania i transportu" z obszaru Miasta Bydgoszcz (odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3, 4) wydane przez Prezydenta Bydgoszczy.
Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (odpowiednio dla zadania nr 1, 2, 3,) wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Decyzja dopuszczająca pojazd samochodowy do przewozu niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego z przeznaczeniem do utylizacji wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
Umowa z firmą odbierającą odpady zwierzęce na przyjmowanie do utylizacji odpadów pochodzenia zwierzęcego dla zadania 1, 2, 3.
Umowa z zakładem przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do przyjmowania przedmiotowych odpadów.
Udokumentowana gotowość przyjęcia odpadów zmieszanych lub nietypowych przez Kompleks Utylizacji Odpadów przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy zgodnie z Zarządzeniem Nr 357/06 Prezydenta Miasta Bydgoszczy dla zadania Nr 1, 2, 3.
Udokumentowana gotowość przyjęcia odpadów selektywnie zebranych przez Kompleks Utylizacji Odpadów lub przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów dla zadania 1, 2, 3.
Oświadczenie o dysponowaniu własną linią technologiczną segregacji odpadów komunalnych lub umowa do korzystania z usług stacji sortowniczej w rejonie świadczenia usług, w celu spełnienia warunków określonych w art. 10 i 12 ustawy z dnia 27.4.2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z póź. zm.).
Oświadczenie o posiadaniu bazy transportowej własnej lub dzierżawionej na obszarze miasta Bydgoszczy lub gmin bezpośrednio sąsiadujących wyposażoną w stacjonarną myjnię wraz z miejscem na dezynfekcję pojemników wielkogabarytowych dla zadania nr 1, 2, 3.
 III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1.000.000 zł dla zadania nr 1, 2, 3 i 250.000 zł dla zadania nr 4.
 III.2.3)
Zdolność techniczna:  
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
Wykazany sprzęt winien obsługiwać poszczególne typy pojemników tak aby zachować ciągłość świadczonej usługi.
Oświadczenie o posiadaniu liczby pojemników pozwalającej na zachowanie ciągłości świadczonej usługi.
 III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
 III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
 III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:  
Nie.
 III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:  
Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
 IV.1.1)
Rodzaj procedury:  
Otwarta.
 IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
 IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
 IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:  
Najniższa cena.
 IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
 IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:  
Sprawa 77/P/2006.
 IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:  
Numer ogłoszenia w Dz.U.:
2006/S 140-150664 z dnia 26.7.2006.
 IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego  
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 23.9.2006.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 20 PLN.
Warunki i sposób płatności: w kasie ADM.
 IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
29.9.2006.
 IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
 IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:  
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
 IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:  
29.9.2006 - 10:00.
Miejsce: Siedziba zamawiającego, sala im. K. Szymanowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
 VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:  
Nie.
 VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:  
Jest to umowa ramowa: Nie.
Publikacja niniejszego ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
 VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
 VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
 VI.4.2)
Składanie odwołań:
 VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
 VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:  
8.8.2006.

Powiadom znajomego