W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

ROM-2  

Tel. 52-34-88-870

 

ROM-3

Tel. 52-34-88-920

 

ROM-4

Tel. 52-34-88-760

 

Rejon Wspólnot Mieszkaniowych

Tel. 52-34-88-728

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO Administracja Domów Miejskich „ ADM ” Sp. z o.o. , 85 – 011 Bydgoszcz , ul. Śniadeckich 1 , woj. kujawsko – pomorskie

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 175 z dnia 12.07.2006

POZYCJA 36205

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Bydgoszcz: docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z dociepleniem stropodachu oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 14 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez - Przedsiębiorstwo Usługowe OBRYS - Jerzy Mąkowski

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., do kontaktów: Marek Mazurowski, ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607, e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.adm.com.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: spółka prawa handlowego; Budownictwo i obiekty komunalne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z dociepleniem stropodachu oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 14 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez - Przedsiębiorstwo Usługowe OBRYS - Jerzy Mąkowski.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek mieszkalny przy ul. Przodowników Pracy 14 w Bydgoszczy.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z dociepleniem stropodachu oraz wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych i remontowych w zamieszkałym budynku mieszkalnym przy ul. Przodowników Pracy 14 w Bydgoszczy, będącego własnością Wspólnoty Mieszkaniowej, wg projektu budowlanego opracowanego przez - Przedsiębiorstwo Usługowe OBRYS - Jerzy Mąkowski.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy ,

2)Dowód wniesienia wadium ,

3)Informacje potwierdzające doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

Wymagania minimalne - wykonawca powinien wykazać się minimum 3 robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

4)Informacja kadrowa - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg tabeli. Wymagany jest dokument potwierdzający kwalifikacje kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, j wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

Wymagania minimalne:

-Branża budowlana: min. 45 pracowników, w tym malarze, murarze-tynkarze, dekarze-blacharze; kierownik robót z uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej ;

5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

7)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

9)Oświadczenie wykonawcy, czy zamierza wykonać prace własnymi siłami, czy też przy udziale podwykonawców. Jeżeli tak to należy wówczas załączyć do oferty listę podwykonawców oraz grupę robót , którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

10)Oświadczenie wykonawcy, że nie będzie wprowadzał w trakcie realizacji prac żadnych zmian materiałowych w stosunku do zaproponowanych w ofercie przetargowej.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac według przedmiaru robót, dokumentacji technicznej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje:

1.docieplenie ścian zewnętrznych styropianem grubości 12cm wraz z obniżeniem do poziomu nadproży okien piwnicznych

2.docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną grubości 12cm (powyżej wysokości 25m n.p.t

3.zamocowanie listwy cokołowej z kapinosem, osadzenie narożników ochronnych z siatką,wykonanie warstwy zbrojącej docieplenia wraz z wykonaniem tynku strukturalnego i malowaniem farbami silikonowymi

4.docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej skalnej grubości 15cm wraz z niezbędną naprawą pokrycia dachu oraz osadzeniem kominków wentylacyjnych w ilości 1szt./45m2

5.docieplenie ościeży styropianem i wełną mineralną grubości 2cm

6.wyklejenie dodatkowej warstwy siatki zbrojącej (do wysokości 2 metry powyżej terenu)

7.wymiana obróbek blacharskich na stalowe malowane proszkowo (parapety okien kondygnacji nadziemnych i piwnic) oraz na ocynkowane (balkony, attyki, gzyms nad cokołem, zadaszenie nad wejściem)

8.wymiana rur spustowych na nowe z blachy ocynkowanej wraz z malowaniem

9.wymiana przewodów instalacji odgromowej na nowe ułożone w rurkach poliwinydurowych wraz z podłączeniem, uzupełnieniem wsporników na dachu i niezbędnymi pomiarami

10.remont balkonów (wymiana obróbek blacharskich, wykonanie nowej izolacji z papy termozgrzewalnej, wykonanie posadzki betonowej, ręczne oczyszczenie balustrad ze starej farby, miniowanie i malowanie balustrad) wraz z montażem nowych balustrad wypełnionych płytami poliwęglanowymi dwukomorowymi grubości 10mm z obustronną powłoką UV

11.wykonanie naprawy istniejącego pokrycia zadaszenia nad wejściem do budynku wraz z nową izolacją z papy termozgrzewalnej

12.demontaż okien piwnic, okien pionów klatek schodowych elewacji północnej i zachodniej, okien U-tej kondygnacji (nadbudówki) wraz z podmurowaniem i zamurowaniem otworów

13.montaż okien uchylnych PCV piwnic, okien PCV pionów klatek schodowych elewacji północnej i zachodniej, okien PCV U-tej kondygnacji (nadbudówki) wraz z obróbką ościeży oraz montażem parapetów wewnętrznych PCV

14.wykonanie tynku, gładzi szpachlowej i malowania ścian na zamurowanych otworach okiennych

15.wyrównanie klejem wraz z warstwą siatki powierzchni cokołu, płyt balkonowych i murka przy zejściu do piwnic

16.oczyszczenie, miniowanie i malowanie dwustronne drzwi zejściowych do piwnic i do śmietnika

17.oraz balustrad przy wejściu do budynku i przy zejściu do piwnic wraz z niezbędną naprawą i uzupełnieniem brakujących prętów

18.obłożenie schodów wejściowych (podestu, stopni, podstopni i policzków) płytkami gress o klasie antypoślizgowości min. R11 wraz z montażem wycieraczki stalowej i skrobaczki do obuwia

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 5000 PLN

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2Pzp.

2)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty

3)Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.

4)Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta złożona wg formularza ofertowego

2)Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy

3)Kosztorys ofertowy szczegółowy

4)Dowód wniesienia wadium

5)Informacje potwierdzające doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

6)Informacja kadrowa - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg tabeli. Wymagany jest dokument potwierdzający kwalifikacje kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, j wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

9)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

10)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

11)Oświadczenie wykonawcy, czy zamierza wykonać prace własnymi siłami, czy też przy udziale podwykonawców. Jeżeli tak to należy wówczas załączyć do oferty listę podwykonawców oraz grupę robót , którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

12)Oświadczenie wykonawcy, że nie będzie wprowadzał w trakcie realizacji prac żadnych zmian materiałowych w stosunku do zaproponowanych w ofercie przetargowej.

13)Dokument dopuszczający zaproponowany system docieplenia budynku do stosowania w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 10:05, Sala im. K. Szymanowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006.

Powiadom znajomego