Remont elewacji i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Świętej Trójcy 28 w Bydgoszczy
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 55 z dnia 2006.03.03
POZYCJA 11568
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Bydgoszcz: remont elewacji i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Świętej Trójcy 28 w Bydgoszczy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., do kontaktów: Bogdan Jankowski, ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607, e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, www.adm.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Świętej Trójcy 28 w Bydgoszczy.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont elewacji i klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Świętej Trójcy 28 w Bydgoszczy stanowiącym własność Gminy Bydgoszcz - wg projektu budowlanego opracowanego przez firmę - Piotr Sulecki - Usługi Projektowania Architektonicznego i Inżynierii oraz Doradztwa Technicznego..
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynek mieszkalny ul. Świętej Trójcy 28 w Bydgoszczy..
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 4000.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
określone w SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.04.2006, cena - 35.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.04.2006 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2006, godzina 10:00, sala im. K.Szymanowskiego.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 27.02.2006.