Ubezpieczenie mienia Administracji Domów Miejskich ADM Sp.z o.o. w Bydgoszczy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Bydgoszcz: ubezpieczenie mienia Administracji Domów Miejskich ADM Sp.z o.o. w Bydgoszczy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., do kontaktów: Bogdan Jankowski, ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607, e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, www.adm.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: inny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 66.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia Administracji Domów Miejskich ADM Sp.z o.o. w Bydgoszczy.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ubezpieczenie mienia Administracji Domow Miejskich ADM Sp.z o.o. w Bydgoszczy od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenie OC: z tytułu prowadzonej dziełalnosci i posiadanego mienia, Menadżerów, Zarządcy Nieruchomości..
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: mienie Administracji Domow Miejskich ADM Sp.z o.o. w Bydgoszczy.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.33.60.00, 66.33.61.00, 66.33.63.00, 66.33.70.00, 66.33.94.00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 293 565,00 EURO.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 31.12.2008;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: WADIUM 30 000,00 PLN.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
określone w SIWZ.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określone w SIWZ.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w SIWZ.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
cena - 90 pkt.
akceptacja klauzul fakultatywnych - 10 pkt.
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 118/P/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.12.2005 w godzinach od 9.00 do 12.00 , cena - 10 PLN.
Warunki i sposób płatności: przelewem na konto.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.12.2005 godzina 10:00.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: do 12.02.2006.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie Komisji Przetargowej oraz powołani biegli i przedstawiciele wykonawców.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.12.2005, godzina 10:00, ADM Sp. z o.o.
ul. Śniadeckich 1
Bydgoszcz
sala im. K.Szymanowskiego.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.