Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z wymianą parapetów oraz obróbką ościeży w budynkach mieszkalnych w Bydgoszczy zarządzanych przez ADM
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 141 z dnia 2005.07.11
POZYCJA 33354
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Bydgoszcz: wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z wymianą parapetów oraz obróbką ościeży w budynkach mieszkalnych w Bydgoszczy zarządzanych przez ADM
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., do kontaktów: Bogdan Jankowski, ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607, e-mail: zamowieniapubliczne@adm.com.pl, www.adm.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z wymianą parapetów oraz obróbką ościeży w budynkach mieszkalnych w Bydgoszczy zarządzanych przez ADM.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz obróbką ościeży wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach mieszkalnych w Bydgoszczy zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynki mieszkalne w Bydgoszczy zarządzane przez Administrację Domów Miejskich Sp. z o.o.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.42.10.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 700 000,00 zł.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.12.2005;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 7000,00 zł.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.08.2005, cena - 10.00 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.08.2005 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.08.2005, godzina 10:00, Sala im. K. Szymanowskiego w siedzibie zamawiającego.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.